BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en ny kollega, som har lyst til at arbejde med kundeservice.
Vi er på udkig efter en dygtig administrativ blæksprutte, der evner at skabe værdi for Belfor og vores kunder gennem høj faglighed og professionalisme – er det dig?
Du vil få en vigtig rolle; både i det lokale center, men også på tværs i regionen, og du er den, der sikrer at opgaverne kommer godt fra start, så skadelidte får en god oplevelse – til trods for en skadesituation, som måske kan være svær.
Du vil have kontakt til en lang række kunder og kollegaer på tværs af Danmark i en hverdag, hvor vi har travlt, men stadig har plads til grin og et rart arbejdsmiljø.
Du må gerne have kendskab til skadeservice, forsikring eller lign., men det er ikke et krav. Dine primære ansvarsområder vil være:
• Modtagelse af nye sager/opgaver
• Disponering af akutsager
• Mødebookning for projektledere
• Overvågning og behandling af mailbokse
• Support til sagsejere i driften
• Indgå i administrativt team ved mangeskade – skybrud, storm m.m.
• Sikre at Belfor-standarder overholdes samt et ensartet sagsflow, som skal være med til at sikre en høj kundetilfredshed
• Diverse ad hoc-opgaver
Om dig
Som person er du engageret, omhyggelig og har solid erfaring med at yde den bedste service. Du har menneskeligt overskud og en robust personlighed, således at du kan håndtere mange bolde i luften.
Da arbejdsopgaverne giver en stor berøringsflade, er det væsentligt, at du er god til at kommunikere med mange forskellige mennesker og føler dig tilpas i en udadvendt rolle.
Du trives med at tage ansvar, er selvstændig og kan træffe vigtige beslutninger, når det kræves.
Da vi i vores branche er påvirket af vejr og vind, er det yderst vigtigt, at du er fleksibel og klar til at give en hånd med kort varsel, hvis det pludselig brænder på.
Faglige kvalifikationer
• Du er kontoruddannet, har en HHX eller tilsvarende
• Du har bred administrativ erfaring fra en tilsvarende kontorstilling
• Det er en fordel, hvis du har erfaring fra skadeservice- eller forsikringsbranchen
• Du er rutineret bruger af Office-pakken
• Du har generel god IT-forståelse og gerne kendskab til Business Central og Scalepoint
• Du er administrativ stærk, og det er naturligt for dig at overholde dine deadlines
Vi tilbyder
• En kultur, der er uformel og hvor der er kort vej fra tanke til handling, hvilket giver rig mulighed for indflydelse og forandring
• Du bliver en del af et hold bestående af kompetente kollegaer med høj faglighed
• Gode uddannelses– og udviklingsmuligheder
• Attraktiv lønpakke som forhandles individuelt.
• En tidsbegrænset stilling frem til den 31. august 2024 med mulighed for forlængelse eller fastansættelse
• tiltrædelse hurtigst muligt
Vi vil løbende indkalde kandidater til samtale, så send os din ansøgning hurtigst muligt og senest den 9. februar 2024.
Søg via vores hjemmeside:
https://www.belfor-jobs.com/dk/da/career/vi-soeger-en-driftssupportersagsbehandler-til-roedekro
Hvis du ønsker yderligere informationer om jobbet, er du velkommen til at kontakte Jane Løvstad på telefon 30 80 32 40.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
BELFOR Denmark A/S, Rise Bygade, 6230 Rødekro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5974401