Sygehus Sønderjylland søger en sekretær til Direktionssekretariatet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Sygehuset

Sygehus Sønderjylland har ca. 3000 medarbejdere, hovedsageligt sundhedsprofessionelle, men også mange andre faggrupper. Sygehuset har afdelinger i Aabenraa, Sønderborg og Tønder. Ledelsesstrukturen er flad med en direktion, 22 afdelingsledelser og 7 stabschefer.

Sygehuset er inde i en positiv udvikling, leverer en høj kvalitet og har en god medarbejdertrivsel.

Om jobbet

Du bliver en del af Direktionssekretariatet bestående af fire dygtige medarbejdere med forskellige uddannelser, der varetager en bred vifte af administrative opgaver såsom koordinering af og opfølgning på møder og udvalg, patienterstatnings- og patientklagesager, borgerhenvendelser samt diverse administrative opgaver relateret til hele sygehuset og til vores kollegaer i Region Syddanmark.

På Sygehus Sønderjylland lægger vi vægt på nærværende ledelse, faglig udvikling, vedligeholdelse og udvikling af medarbejdernes kompetencer samt løbende forbedringer af processer og resultater. Vi har en sammentømret organisation præget af et godt samarbejde i og på tværs af afdelingerne.

Dine vigtigste opgaver bliver:

  • Mødeforberedelse og kalenderstyring for den sygeplejefaglige direktør
  • Journalisering og oprettelse af dagsordener og beslutningsreferater i udvalg
  • Håndtering af en række administrative opgaver, der knytter sig til Direktionssekretariatet
Du kommer til at sidde i et kontor, hvor der kommer mange forskellige mennesker forbi i løbet af en dag og hvor du skal håndtere flere opgaver samtidigt.

Om dig

Vi forventer, at du:

  • har en relevant uddannelse, f.eks. som sekretær, lægesekretær, advokatsekretær el.lign.
  • har godt styr på hele Office-pakken – herunder særligt Outlook og Excel
  • kan bevare overblikket i en meget travl hverdag
  • kan identificere andres behov – måske endda før de selv kan
  • kan arbejde selvstændigt og sikkert
  • er imødekommende og har gode samarbejdsevner
  • har flair og interesse for den gode arbejdsgang
  • er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt
  • kan trives med rutineopgaver
Det er en fordel, hvis du har erfaring med sekretariatsbetjening og med at arbejde i journaliseringssystemer (gerne Acadre).

Vi ønsker os en kollega, der:

  • er pligtopfyldende, struktureret og fleksibel
  • arbejder selvstændigt, er løsningsorienteret og tager ansvar for opgaver og processer
  • er positiv, samarbejds- og serviceorienteret samt bidrager til et godt og uformelt arbejdsklima
Løn- og ansættelsesforhold
Der er tale om en fast stilling på fuld tid med tjenestested primært i Aabenraa.
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgning

Ansøgningsfristen er 7. august 2023.

Ansøgningen sendes via linket ”Søg stillingen”. Vi kontakter dig i ansættelsesprocessen på den mailadresse, som du opgiver i forbindelse med ansøgningen. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt 16. august 2023 om eftermiddagen. Tiltrædelse forventes snarest muligt eller efter aftale.

Du kan læse mere om Sygehus Sønderjylland og Direktionssekretariatet her. For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Ingeborg Demant Mamsen på IDM@rsyd.dk eller på telefon 29 38 56 93. Henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Sygehus Sønderjylland, Aabenraa, Kresten Philipsens Vej 15, 6200 Aabenraa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=225892&DepartmentId=6762&MediaId=2511&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5863252

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet