Servicekoordinator med gåpåmod til afdeling i Aabenraa

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en kollega, der kan øge effektiviteten og serviceniveauet i vores serviceafdeling i Aabenraa i tæt dialog med kolleger og kunder. I rollen som servicekoordinator sikrer du, at de interne rutiner efterleves og skaber værdi for hele forretningen og vores kunder.

Vi tilbyder et spændende job, hvor du skaber værdi internt og eksternt. Vi er i vækst, vores ordrebøger er fulde, og vi har behov for dine koordinationsevner til at få hverdagen til at glide let og effektivt. Jobbet byder på alsidige opgaver og et godt arbejdsfællesskab med engagerede og kompetente kolleger i dit team. Du bliver budt velkommen i en dynamisk og innovativ virksomhed, hvor vi har et stærkt landsdækkende samarbejde på tværs af fagligheder. Du får direkte reference til afdelingschefen, og du kan se frem til at blive en del af en organisation, hvor du får mulighed for at præge hverdagen og dine opgaver. Kulturen bærer præg af, at alle hjælper alle for at få opgaverne løst på bedste vis.

Hverdagen som servicekoordinator

Dine arbejdsopgaver varierer, men fællesnævneren er koordinering. Du indgår i et tæt samarbejde med vores serviceledere og serviceteknikere, hvor du muliggør, at de kan holde fokus på deres kerneopgave, som er at rådgive kunder om tekniske løsninger.

Dine ansvarsområder dækker blandt andet at:

  • Understøtte afdelingens serviceledere i eksempelvis koordinering og prioritering af serviceopgaver samt tilhørende fakturering
  • Ved konstateret fejl, mangler eller forfaldent arbejde hos kunden, arrangerer du tid til at få lavet forbedringer
  • Udarbejde arbejdsopgaver i vores ERP-system
  • Håndtere dokumentation
  • Evt. skrive små tekster til de sociale medier
  • Hjælpe til med ad hoc opgaver ved spidsbelastning
  • Understøtte de generelle processor i afdeling og opfølgning.

Hvad kommer du med?

Det er en fordel, hvis du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, meget gerne i el-branchen, men det er ikke et krav. Det vigtigste er, at du møder nye opgaver og udfordringer med gejst og gåpåmod, samt bidrager til det gode humør i afdelingen. Arbejdsopgaverne er varierende, så det skal du trives med. Derudover sætter vi pris på, at du ytrer din mening og tør sige til, når du ser muligheder for forbedringer f.eks. på arbejdsgange. Din faglige baggrund kan for eksempel være kundeservice, back-office salgssupport eller noget tredje. Du er:

  • Omstillingsparat og kan holde overblik over mange forskellige opgaver på én gang
  • Stærk inden for planlægning, koordinering og prioritering
  • IT-kyndig
  • Detaljeorienteret og struktureret i dit arbejde
  • Serviceminded og har gode samarbejdsevner.

Derudover er det en fordel, hvis du har kendskab til fakturering, og du ikke er bange for at gribe telefonen, hvis dialog med kunden er nødvendigt.

Om os

Vi er en landsdækkende virksomhed med flere end 1000 medarbejdere. Hver dag hjælper vi dansk industri og erhverv samt udbygger og fremtidssikrer infrastrukturen inden for el-teknik, mekanik, automation og en række specialer, herunder Telecom. Hos CBRE Teknisk servicepartner bliver du en del af en værdibaseret virksomhed, hvor vi vægter engagement, ansvarlighed og frihed, respekt og humor højt. Læs mere: www.cbre-tekniskservicepartner.dk

Nyt navn – samme service

CBRE Teknisk servicepartner hed tidligere Intego A/S, men blev i 2021 opkøbt af CBRE Global Workplace Solutions i Danmark og er nu en del af et globalt setup. CBRE er verdens førende udbyder af facilities management og erhvervsejendomsrådgivning. Vi er til stede i mere end 100 lande fordelt på over 480 kontorer verden over. Vi stolte af at være lige så lokale, som vi er globale. I Danmark har vi ca. 1400 dedikerede medarbejdere fordelt over hele landet. Læs mere: www.cbre.dk/gws

Spørgsmål

Du er meget velkommen til at kontakte afdelingschef Peter Kvist på tlf. 3089 4695 og få en uforpligtende snak om din fremtid.
Hvis du kan se udfordringerne og mulighederne i at arbejde for CBRE Teknisk servicepartner, så send os din ansøgning hurtigst muligt via ”søg stillingen”, da vi løbende afholder samtaler.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

CBRE Teknisk Servicepartner, Blytækkervej, 9000 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5945178

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet