BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ser du en spændende udfordring i at gøre IT let og enkelt at bruge? Vil du være med til at gøre det muligt for endnu flere at tage en uddannelse? Så er du måske vores nye kollega i VUC Syds IT Helpdesk.
VUC Syds IT Helpdesk bidrager til VUC Syds kerneopgave ved at gøre det IT-mæssigt lettere og enklere at tage uddannelse. Derudover er IT Helpdesk ansvarlig for at sikre, at VUC Syds medarbejdere har relevante og sikre IT-systemer til rådighed og supportere dem efter behov.
Du bliver del af et lille, sammentømret team, hvor du dagligt er i kontakt med kursister og kolleger. Du bliver også koordinerende bindeled til det IT-fællesskab (ESIS), som VUC Syd er del af sammen med 15 andre skoler i Danmark. IT-fællesskabet står for VUC Syds IT-infrastruktur og drifter en række af VUC Syds IT-systemer, og du vil i netværket kunne trække på en stor viden og bidrage med din egen i den videre udvikling af VUC Syds IT-landskab.
Dine primære opgaver
I tæt samarbejde med dine kolleger i IT Helpdesk og IT-fællesskabet bliver det din opgave at sikre, at det er nemt og enkelt at tilgå og bruge VUC Syds IT-systemer. Du indgår i den daglige telefonsupport, ligesom du er rundt på VUC Syds afdelinger og yde hands-on support ved f.eks. studiestart og prøveafholdelse. Du udarbejder letforståelige guides og vejledninger, og du tager aktivt del i udrulning og implementering af nye systemer og løsninger.
- Daglig IT-support til kursister og medarbejdere
- Udarbejdelse af letforståelige guides og vejledninger
- Løbende kommunikation om driftsstatus og ændringer til brugerne
- Administration af udlån af it-udstyr til medarbejdere og kursister
- Administration af IT-licenser og abonnementer
- Opfølgning på VUC Syds retningslinjer for it- og datasikkerhed
- Brugeradministration og rettighedsstyring
- Implementering af nye systemer og processer
Dine kvalifikationer
Vi stiller ikke krav om en specifik uddannelse, men vi forestiller os, at du har en uddannelse fra en erhvervsskole, et erhvervsakademi eller tilsvarende. Det vigtigste for os er, at du:
- er serviceminded og udadvendt - er god til at kommunikere i øjenhøjde både i telefon, ansigt til ansigt – og når du laver skriftlige vejledninger eller små instruktionsvideoer.
- har en solid IT-teknisk og systemmæssig forståelse, og du er hurtig til at lære og sætte dig ind i ny teknologi. Har du kendskab til administration af f.eks. Microsoft Sharepoint, Office 365, Teams og Exchange Server er det en fordel.
- er systematisk og struktureret i din opgaveløsning – både ift. at sikre efterlevelse af VUC Syds politikker og, når der skal implementeres nye systemer og programmer.
- har gode samarbejds- og problemløsningsevner.
Vi forventer derudover, at du har kørekort (B).
Ansøgning og ansættelsesforhold
Vi passer godt på dine persondata. Derfor vil vi gerne modtage din ansøgning elektronisk via linket. Send din ansøgning senest den 6. august 2023 kl. 12.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler på VUC Syds afdeling i Aabenraa i uge 33.
Husk at vedhæfte eksamensbeviser.
Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst i staten. Alle ansøgninger bliver behandlet fortroligt.
VUC Syd opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte vicedirektør Jens Degn på e-mail: jed@vucsyd.dk eller tlf. 2044 5254.
----------------
VUC Syd er et innovativt uddannelsescenter for voksne og unge. Vi har undervisningssteder i Haderslev, Aabenraa, Tønder og Sønderborg samt e-læring. Læs mere om os på vucsyd.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
VUC Syd, Lavgade, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.innomate.com/InnomatePublicPagesMedarb/JobNotice.aspx?CompanyId=vucsyd&JobNoticeId=139
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5874883