BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Uddeler søges til
SuperBrugsen Rødekro
Grib chancen hos Danmarks største detailhandelsvirksomhed og få en unik mulighed for at:
- Drive en selvstændig Brugsforening, hvor du sammen med bestyrelsen skal udvikle butikken
- Få ansvaret for en butik med 72 medarbejdere, hvor I lægger vægt på at være tæt på kunden samt skabe gode resultater
- Bestride et lederjob med stor frihed til at udvikle og igangsætte lokale initiativer
SuperBrugsen Rødekro
SuperBrugsen Rødekro ligger i Rødekro der har et aktivt foreningsliv, som vi både støtter økonomisk og hvor vi deltager aktivt. Byen har næsten 6000 indbyggere og flere skoler. Ud over butikken driver vi også to OK tankanlæg. Vi har andel i Sønderjyllands Detail, som er et aktieselskab, der består af andre selvstændige Brugsforeninger i Sønderjylland. Vi udlejer nabobygningen til 365 discount, som vi deler parkeringsplads med. I samme bygning ligger Ejerforeningen "Rødekro Torv" bestående af 4 ejerlejligheder. Uddeleren er formand for foreningen.
SuperBrugsen Rødekro har et stort markedsområde som spænder bredt i oplandet inkl. Aabenraa by.
Butikkens salgsareal er på 2320 M2. Vi har en imponerende blomster- og plante afdeling, nonfoodafdeling, slagterafdeling med egen produktion af pølser og stor, betjent delikatesse. Lagkagehuset bor til leje og er velbesøgt. Vi er byens vinhandler med egen lokal vinklub med ca. 200 medlemmer.
Butikken har 8000 loyale medlemmer der altid bakker op. Foreningen fejrede i 2021 100-års jubilæum.
Bliv drivkraften i SuperBrugsen Rødekro og lokalsamfundet omkring:
Som uddeler i en selvstændig Brugsforening bliver du ansat af butikkens bestyrelse.
Bestyrelsen er lokal og valgt på generalforsamlingen af butikkens medlemmer.
Bestyrelsen består af 7 medlemmer. Bestyrelsens opgave er at sikre butikkens udvikling og sætte retning og vision for netop SuperBrugsen Rødekro i tæt samarbejde med uddeleren. Vi forventer derfor, at du er synlig i såvel butik som i lokalområdet. Du engagerer dig og brænder for at skabe gode relationer til byens borgere og det lokale klub-og foreningsliv, herunder potentielle kunder.
Som uddeler har du det overordnede ledelsesansvar for butikkens drift, herunder medarbejdere, økonomi og salg. Det indebærer f.eks.:
- Budgetter, salgstal og salgsplanlægning for virksomheden
- Administrative opgaver som ressourceplanlægning og løn
- Ansættelse og løbende udvikling af dine medarbejdere ved at sætte klare mål, give feedback mv.
- Sikre at butikken hver dag er dynamisk og fremstår salgsklar
- Konstruktiv sparring med bestyrelsen, hvilket bl.a. indebærer at salgstal og omsætning præsenteres for bestyrelsen på bestyrelsesmøderne.
Få frihed til at igangsætte lokale tiltag
I SuperBrugsen vil vi gerne have en stærk forankring i lokalmiljøet, tilbyde et stærkt købmandskab og en helt særlig kundeoplevelse. Du får derfor i vid udstrækning frie rammer til at prøve nye initiativer af med et godt koncept i ryggen.
Vi forventer, at:
- Du kommer med erfaring som uddeler eller varehuschef
- Du kan dokumentere gode resultater med ledelse, salgs- og driftstyring samt forretningsudvikling
- Du formår at sætte klare mål i samarbejdet med dit ledelsesteam – og gå efter dem!
- Du indgår konstruktivt i samarbejdet om strategi og budget med bestyrelsen
- Du har mod på at deltage aktivt i møder i BA (Brugsens Arbejdsgiverforening), SBK (SuperBrugsens Kædeforening) og i Coop Amba’s arrangementer
- Du driver butikkens vigtigste profilområder: Frugt & grønt, blomster, slagter, delikatesse og nonfood til en høj standard
Vi tilbyder:
- Rammer som giver dig mulighed for butiks- og ledelsesmæssige udfoldelser
- En engageret, positiv og visionær bestyrelse
- En attraktiv lønpakke jævnfør aftalen mellem BA (Brugsens Arbejdsgiver Forening), og DLO (Danmarks Leder Organisation)
- Tiltrædelse pr. 1 juli 2024 eller efter aftale
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:
Formand Inge Marx Callesen på tlf.: 53 28 13 29 eller
Salgsrådgiver Kjeld Mohr på tlf.: 21 27 93 85 eller
HR-forretningspartner Allan Gummer på tlf.: 60 38 99 82
Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 18. februar 2024
Rekrutteringen gennemføres af et ansættelsesudvalg, der bl.a. består af bestyrelsen.
I SuperBrugsen går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.
Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1000 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=5e2ef6aa)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
SuperBrugsen, Kirkegade, 6230 Rødekro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985837