BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Her er en spændende stilling til dig der ønsker at bidrage, hvor der sker noget. I Aabenraa Kommune er der høj aktivitet, og når der er gang i hjulene mærkes det på vej- og trafikområdet.
Kernen i stillingen er håndtering af graveansøgninger og de afledte konsekvenser for fremkommelighed og trafiksikkerhed på vejnettet. Da både vejnet og trafikmængderne vokser, så er der en række andre afledte opgaver, som du og dine kolleger løser i dagligdagen. Derfor er der behov for at give god service og stille de rette vilkår og hensyn til sikkerhed, trafikafvikling, naboer og virksomheder samtidig med, at ledningsejere og entreprenører bidrager til forsyning af borgere og kunder.
Jobbet giver en stor kontaktflade til entreprenører, rådgivere og ledningsejere og derfor, er det vigtigt, at du har gode evner til at formulere dig præcist og velbegrundet. Ved ansættelsessamtalen vil du derfor blive bedt om at løse en mindre skriveopgave.
Om stillingen
Stillingen er placeret i afdelingen Drift & Anlæg, i team Trafik & Anlæg. Der er tale om en nyoprettet fuldtidsstilling (37 timer/uge).
Trafik & Anlæg består af 11 medarbejdere inklusiv teamlederen. Vi arbejder med trafiksikkerhed, trafikplanlægning, anlæg af veje, stier og pladser, byggemodning, kollektiv trafik og administration af vejlovgivningen. Mange af teamets opgaver løses i tværgående samarbejde med andre enheder i forvaltningen Plan, Teknik & Miljø.
Om dig
Du har erfaring med myndighedsrollen eller det vejtekniske område, men hvis din erfaring er begrænset, så vil dine to hjælpesomme kolleger sørge for, at du bliver klædt godt på til opgaverne. Alt efter interesse og baggrund vil du få mulighed for at udvikle dig på andre af teamets opgaveområder.
Hertil forventer vi, at du
- har teknisk forståelse og erfaring
- har erfaring med administration af lovgivning på det tekniske og trafikale område
- kan give klar og tydelig vejledning til virksomheder/entreprenører, borgere og kolleger i forvaltningen, og du har gode formuleringsevner skriftligt og mundtligt
- kan bruge geografiske informationssystemer (vi bruger primært NetGIS)
- er en rutineret bruger af almindelige officeprogrammer
- har kørekort
- spændende opgaver som der er fokus på, og som giver en stor kontaktflade både i organisationen og med graveaktører
- store muligheder for at udvikle dig fagligt
- fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde efter aftale
Der er tale om en fuldtidsstilling til besættelse snarest muligt eller senest den 1. oktober 2023. Ansættelsesstedet er på Aabenraa Rådhus, Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa.
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.
Ansøgning
Send din ansøgning inkl. relevante bilag senest søndag den 6. august 2023. Vi forventer at afholde samtalerne torsdag den 10. august og fredag den 11. august 2023.
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål kan du kontakte teamleder Torben Strømgaard Hansen, tlf. 73 76 73 22, tosh@aabenraa.dk eller afdelingschef Jesper Juhl Kristensen, tlf. 73 76 77 68.
I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=8c4a98fa)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aabenraa Kommune, Skelbækvej, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=8c4a98fa&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5861170