Erfaren revisor

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hos Sønderjyllands Revision bliver du en del af et team med engagerede og dygtige kolleger, der sammen skaber et godt arbejdsmiljø og trivsel. Sønderjyllands Revision lægger stor vægt på at arbejdet, både fagligt og socialt, er levende og inspirerende. Her er medarbejderne med til at sikre kvalitet og faglighed over for deres kunder. Der er en flad organisationsstruktur og en lav hierarkisk opdeling, og der er ikke langt til partnerkredsen.

Stillingen

Du får i denne stilling muligheden for at få ansvaret for din egen kundeportefølje, som du selv kan være med til at præge i forhold til dine kompetencer og ønsker. Kunderne varierer i størrelse inden for SMV-segmentet, men der er også mulighed for at blive koblet på større kunder.

Som revisor hos Sønderjyllands Revision får du en selvstændig og afvekslende arbejdsdag med frihed under ansvar.

Dine primære opgaver:

  • Revision
  • Udarbejdelse af årsrapporter
  • Skatteoptimering
  • Rådgivning og løbende sparring med kunder og kolleger

Du vil ligeledes fungere som kundernes sparringspartner inden for regnskab, moms og skat. Herudover vil der løbende være mulighed for at deltage i spændende udviklingsprojekter, som er med til at sikre de interne processer.

Kompetencer

Som medarbejder er du ikke bange for at tage ansvar for egne opgaver, heller ikke dem, som ligger uden for nuværende kompetencer. Der er fokus på, at der arbejdes selvstændigt med egne kunder, og at der ydes en god og nærværende service. Du er engageret i både dit arbejde og dine kolleger, samt bidrager til den gode kultur, der er i Sønderjyllands Revision. Som person er du ligeledes kvalitetsbevidst, effektiv og detaljeorienteret, samtidig med at du er en god kommunikator, der kan møde Sønderjyllands Revisions kunder i øjenhøjde.

Herudover har du følgende kompetencer:

  • Er uddannet HD eller cand.merc.aud. - alternativt har flere års erfaring fra revision
  • Har minimum 2 års erfaring som revisor eller fra en landbrugsforening
  • Har god erfaring med Excel og et godt systemkendskab

Du tilbydes

Du tilbydes en spændende og afvekslende hverdag, hvor du selv kan være med til at præge indholdet af arbejdsopgaverne. Du bliver en del af en sund kultur, hvor der er fokus på work-life-balance og et sundt arbejdsmiljø. Du vil få mulighed for at få eget kontor eller sidde sammen med andre efter ønske. Uddannelseskulturen er stærk, så du går ikke i stå i din faglige udvikling.

Der tilbydes en samlet lønpakke efter kvalifikationer samt en lang række medarbejderfordele som f.eks. en aktiv personaleforening, frokostordning, sundhedsforsikring, massageordning etc.

Ansøgning

Vil du høre mere eller har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-ansvarlig, Tanja Thuesen, tlf. 73 33 12 71, e-mail tth@sr.dk

Vi behandler indkomne ansøgninger løbende og stillingsopslaget lukkes, når de rette kandidater er fundet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Sønderjyllands Revision, Nørreport 3, 6200 Aabenraa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://snderjyllandsrevision.hr-on.com/show-job/148805?linkref=108477&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5836621

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet