COO til det største danskejede bageri - Kohberg Bakery Group A/S

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Dit ansvarsområde er stort og bredt som overordnet ansvarlig for udvikling af Kohbergs Operations, som opfatter bageri, lager, logistik og CAPEX på de tre bagerier. Du får det overordnede budget- og resultatansvar for drift og investeringer.

Du får mulighed for at være med på Kohbergs store vækstrejse og sætte dit præg på automatisering og professionalisering af Operations. Rollen er primært tilknyttet bageriet i Bolderslev, fordi størstedelen af medarbejderne er tilknyttet denne lokation. Men du får ligeledes ansvaret for bageriet i Haderslev og i Taastrup.

Ledelse og udvikling af Supply Chain, kapacitet, kvalitet og videre automatisering

Dit ansvarsområde er stort og bredt som overordnet ansvarlig for udvikling af Kohbergs Operations, som omfatter produktion, lager, logistik og CAPEX på det tre bagerier. Du får det overordnede budget- og resultatansvar for drift og investeringer. Du får direkte ledelsesansvar for syv ledere - et indirekte ledelsesansvar, som dækker ca. 320 medarbejdere fordelt på bagerierne. Du sikrer et stærkt Operations team med relevante og fremadrettede kompetencer, hvor alle medarbejdere har fokus på udvikling af forretningen.

Dine ansvarsområder vil være at:

  • Sikre en velfungerende Supply Chain med henblik på at optimere effektivitet, kapacitetsudnyttelse og workflow, herunder gennemføre automatiseringer og optimeringer
  • Fokusere på driftsøkonomien for at mindske det nuværende spild og sikre lønsomhed
  • Sikre høj fødevarekvalitet, herunder kundekrav, certificeringer etc.
  • Sikre, at arbejdsmiljøet lever op til interne og eksterne procedurer og protokoller
  • Udarbejde og eksekvere strategien for Operations

Du engagerer og motiverer dine medarbejdere og sikrer samarbejde på tværs af bagerierne til lager, logistik og CAPEX på Kohbergs tre bagerier. Du indgår i direktionen sammen med CCO, CFO, HR-direktør og CEO.

Succes på baggrund af stærke FMCG-kompetencer, involverende ledelse og respekt for værdier

Du har en solid erfaring med fødevareproduktion, FMCG gerne fra en større virksomhed. Din erfaring med udvikling og optimering af Supply Chain-processer er stor, og så er du en god people manager. Du motiveres i rollen som leder, og du har øje for at sammensætte de rette organisatoriske kompetencer og skaber stort engagement. Du er uddannet cand. merc. Purchasing/Supply Chain Management eller HD.

Kohberg tilbyder en attraktiv lønpakke med personalegoder, sundhedsforsikrning og pension. Der er et særligt fokus på, at alle medarbejdere trives og får mulighed for at udvikle sig personligt og fagligt, blandt andet gennem muligheden for at dygtiggøre sig gennem både eksterne og interne uddannelsesforløb.

Sådan ansøger du

Vi samarbejder med Hansen Toft i rekrutteringsprocessen om at finde det rigtige match. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner Ann-Christin Sletskov på tlf. 3024 5110.

Ansøgning kan ske via Hansen Tofts hjemmeside: https://www.hansentoft.dk/job/7960

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kohberg Bakery Group A/S, Kernesvinget 1, 6392 Bolderslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.hansentoft.dk/job/7960

Telefonisk: 2725 6414

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876894

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet