Har du styr på tal, systemer og struktur – og har du lyst til at bruge dine kompetencer i en organisation, hvor din indsats gør en reel forskel for både borgere og kolleger? Så er du måske den administrative medarbejder, vi leder efter.
På Autismecenter Syd søger vi en kollega, der brænder for økonomi og administration, og som har lyst til at være med til at sikre en stabil og effektiv drift. Du bliver en del af et lille, velfungerende administrativt team, hvor vi arbejder tæt sammen og har en uformel omgangstone med plads til både faglighed og humor.
Dine primære opgaver vil være:
- Økonomi
- Bogføring og fakturering - vi arbejder med automatisering og du må gerne være med til at videreudvikle dette
- Borgerøkonomi og afstemning af kostkasser
- Udarbejdelse af ledelsesinformation og medvirken ved budgetopfølgning
- Kursusadministration
- Koordinering af kurser og e-læring i vores online platform Plan2Learn
- Tilbudsportalen
- Indberetning af data og økonomi til Socialtilsyn Syd
- Indkøbsansvarlig
- Bestilling af varer
- Overblik over indkøbsaftaler
Derudover vil du have mulighed for at byde ind på:
- Administrative udviklingsopgaver
- Implementering og drift af nye administrative tiltag
- Udvikling af arbejdsgange i samarbejde med kolleger
- HR opgaver i samarbejde med kollega
- Ansættelsesprocesser i Signatur
- Ansættelser, fratrædelser og lønaftaler
- Hjemmesideadministration
- Vedligeholdelse og opdatering af centerets webindhold
Om dig
Ingen kan alt, men sammen kan vi det meste. Vi forestiller os, at du matcher det meste af følgende:
- Har en relevant administrativ uddannelse og solid erfaring med økonomiopgaver – gerne fra en kommunal sammenhæng
- Har flair for systematik, overblik og detaljeorientering
- Er fortrolig med IT og har nemt ved at sætte dig ind i nye systemer og digitale værktøjer
- Er selvstændig, energisk og trives med varierede opgaver
- Er samarbejdsstærk og god til at kommunikere
Om os
Autismecenter Syd er Aabenraa Kommunes tilbud til voksne med autismespektrumforstyrrelser og tilgrænsende diagnoser. Vi har tre døgntilbud, et aktivitets- og samværstilbud samt bostøtte i eget hjem. Vores afdelinger ligger i Rødekro, Aabenraa og Padborg, og vi er ca. 240 ansatte.
Vi er et center i udvikling, og vi har høje ambitioner – både på borgernes og på organisationens vegne.
Vi arbejder i et afvekslende og uhøjtideligt miljø, hvor vi hjælper hinanden og har plads til både faglighed og humor. Du vil få en grundig introduktion og mulighed for at udvikle dig i jobbet.
Administrationen er placeret på Østermarkvej 1A i Rødekro, hvor vi holder til på første sal i bygningen.
Vil du vide mere?
Du er meget velkommen til at kontakte Konsulent Stine Ellesgaard på tlf. nr. 51 61 48 19 eller shell@aabenraa.dk
Tiltrædelse den 1. januar 2026 eller efter aftale.
Du kan læse mere om os på Velkommen til Autismecenter Syd og du kan se vores video.
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer pr. uge. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Det er en forudsætning for stillingen, at du har kørekort og adgang til egen bil, da der kan være behov for transport mellem Autismecenter Syds forskellige afdelinger
Vi gør opmærksom på, at der vil blive indhentet straffeattest, og at ansættelse vil være betinget af, at denne er tilfredsstillende.
Aabenraa Kommune har røgfri arbejdstid.
Ansøgning
Ansøgningsfristen er torsdag den 20. november 2025.
Der er planlagt ansættelsessamtaler onsdag den 26. november 2025.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Autismecenter Syd, Savværksvej, 6230 Rødekro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-11-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/b82fe0bc-bcf3-4dc6-9e7f-e274fde302be